23 Ağustos 2016 Salı

Yanık Bisküvi

ben küçükken annem iş yerinde uzun, ve zor bir günden sonra akşam yemeği yyapmışt. ben özellikle o geceyi hhatırlıyorum.



Çok uzun zaman önce o akşamı, annem babamın önüne yumurta, sosis ve son derece yanık bisküvi ile dolu bir tabak koydu.ben babamın yanmış bisküvileri farkında olmadan yediğini sanıyordum Oysa babam annemin yaptığı bütün yanık bisküvileri yedi, annem gülümsedi. ve benim bu gün okulda nasıl zaman geçirdiğimi sordu.Ben anneme o gece söylediklerimi hatırlamıyorum, ama babamın o bisküvi ezmesini ve sosisi yerken her lokmasını izlerken ki halimi hatırlıyorum! babam Masadan  kalktı, annem bisküvi ler için  babamdan özür dilediğini hhatırlıyorum. Ve ben babamın ne dediğini asla unutmayacağım: ". Tatlım, yanık bisküvi seviyorum dedi babam. Daha sonra o gece, ben iyi geceler demek ve babamı öpmek için gittiğimde gerçekten yanık bisküviyi sevdin mi baba dedim. babam bana sarıldı annen bu gün iş yerinde  zor bir gün geçirdi ve o gerçekten yorgun "dedi.Ve üstelik - Biraz yanmış bisküvi asla kimseye zarar  vermez dedi."!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder